Yasmin Zorg

Onze klachtenregeling

Bij Yasmin Zorg staat de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. We streven ernaar om hoogwaardige zorg te leveren, maar begrijpen dat er momenten kunnen zijn waarop zaken niet naar verwachting verlopen. Als u ontevreden bent of een klacht heeft, moedigen we u aan om contact met ons op te nemen, zodat we uw zorgen serieus kunnen nemen en samen naar een oplossing kunnen zoeken.


Hoe kunt u een klacht indienen?

1. Neem contact met ons op

We moedigen u aan om eerst contact met ons op te nemen via een van de volgende methoden:


E-mail: info@yasminzorg.nl

Telefoon: 0681759342


2. Schriftelijk

Als u liever schriftelijk uw klacht wilt indienen, kunt u een brief sturen naar ons kantooradres:


Yasmin Zorg

Lasusslaan 228

8031XM


Wat hebben we nodig?

Om uw klacht efficiënt te kunnen behandelen, vragen we u om de volgende informatie te verstrekken:

  • Uw naam en contactgegevens.
  • Een gedetailleerde beschrijving van de klacht.
  • Eventuele relevante documentatie.
  • Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?


Zodra we uw klacht hebben ontvangen, zullen we deze zorgvuldig onderzoeken en proberen een passende oplossing te vinden. We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht te reageren.


Externe instanties


Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht door Yasmin Zorg, heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met een externe instantie. U kunt hiervoor terecht bij:


SoloPartners

Ridderhof 67

5341 HS Oss


Klacht voorleggen aan SoloPartners


Naast het indienen van uw klacht bij Yasmin Zorg, kunt u er ook voor kiezen om uw klacht rechtstreeks voor te leggen aan SoloPartners. Zij kunnen uw klacht onafhankelijk beoordelen en bemiddelen waar nodig.


We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring met Yasmin Zorg te verbeteren.

Share by: